Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Joi Iun 4 12:19:43 EEST 2009

On Thu, 2009-06-04 at 11:40 +0300, Nicu Buculei wrote:

> Am vazut ca pe la diverse proiecte se prefera ca listele de mail sa fie
> pe subdomeniu, am vazut chair cazuri la care s-a trecut de la doemniu la
> subdomeniu.
>
> Nu stiu exact de ce, dar imi inchipui ca e separare dupa
> functionalitate: adresele organizatiei sint direct la domeniu iar cele
> ale listelor tinute de aceasta la subdomeniu si mi se pare bine asa.

Mersi Nicu.
Acel scop îl urmăream și eu.

Deci dacă avem acum lista, eu propun ca, într-o oră, la 13:00, 4 Iunie
2009, să punem lista grupului de pe google în mod de arhivă și să scriem
doar pe noua listă: gsl la liste.softwareliber.ro

Dacă nu aveți nimic de raportat, atunci lipsa răspunsurilor o voi lua
drept acord.

Preluarea vechilor mesaje le voi încerca pe parcurs odată cu găsirea
unei soluții ok, sau în cazul în care nu reușesc, va rămâne arhiva pe
google.

Spor.

--
() Campania Panglicii în ASCII