[GSL] [software-liber] Re: Lista asta de discuții

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Joi Iun 4 13:16:27 EEST 2009

On Thu, 2009-06-04 at 12:36 +0300, Alexandru Szasz wrote:

> Lasă arhiva pe Google, nu te mai chinui, nu e aur în ea. Mai bine
> verifică să nu rămână undeva adresa veche a listei.
>
> Dar e de menționat pentru cei care au participat la discuția asta câți
> caută o soluție să-și ia mesajele de pe google groups și să se mute și
> nu o pot face. Astea sunt limite la care te obligă software-ul
> proprietar. Datele tale sunt încătușate.
>
> Mersi că ai pus pe listă de data asta înainte să faci și mersi că ai pus
> tu mailman așa de repede.

Trecerea a fost încheiată.
Arhiva întreagă a discuțiilor noastre la fel se află pe server-ul
nostru:
http://liste.softwareliber.ro/arhive/gsl/

Lista de pe GG, va arhiva în paralel discuțiile noastre.
Abonarea la listade acolo a fost dezactivată.

Subiect închis.
Spor.

--
() Campania Panglicii în ASCII