[GSL] [software-liber] Re: Aplicații practice Free Software

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Joi Iun 4 13:28:33 EEST 2009

On Thu, 2009-06-04 at 13:21 +0300, Ioan Fericel wrote:
> [...]

Îmi cer scuze, ai dreptate, ce voiam să scriu e noi. Doar că ultima
vreme am imresia că lupt cu cineva, spre ai demonstra că suntem
deschiși.
Ok, sunt de acord să fac parte din acel kernel de oameni, însă nu vreau
să fiu singurul.

() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/