[GSL] Invitatie la povestit...

Vin Iun 5 00:43:03 EEST 2009

2009/6/4 Răzvan Sandu <razvan.sandu la zando.ro>:
> Salut,
>
> Decat sa purtam discutii contradictorii sterile, va invit sa postati in
> acest thread scurte "succes stories" despre deploy-urile de GNU/Linux pe
> care le-ati efectuat PERSONAL in Romania - fara sa dati, daca nu doriti,
> amanunte despre identitatea firmelor-client.
>
> De asemenea, sa discutam despre prezentari pe care le-ati tinut, oameni
> cu care-ati vorbit, lucruri pe care le-ati observat in promovarea
> GNU/Linux...
>
> Genul de contraargumente cu care va veti intalni in cursul discutiilor
> [...]

Situatia in BN sta in felul urmator:

- http://www.isjbn.ro/ dati de scroll pana jos si aruncati o privire
la sigle ( inspectoratul scolar judetean )
- site-ul primariei orasului Nasaud e scris in joomla de o firma din
judet, si din ce vad pe site-ul lor apare sigla Firefox, Joomla,
Kompozer, Inkscape, Gimp
- probabil cel mai bun liceu din judet are doua laboratoare in care
ruleaza opensuse si ubuntu parca ( gcc, Quanta +, geany sunt folosite
de elevi)
- în urma unei statistici printre elevii domnului profesor Candale
Silviu a reieșit faptul că 60% dintre elevi folosesc Linux la scoală
iar 30% folosesc și acasă. Procentele sunt cel puțin îmbucurătoare,
mai ales pentru că s-a remarcat o creștere.
- grupa de excelenta la informatica din BN isi bate capul cu gui-uri in GTK
- in alt liceu, din Nasaud, de anul trecut se ofera ca optional
cursuri de Linux (nu de butonat prin GUI)
- multi profesori din judet au impartit CD-uri cu Ubuntu, Kiwi, Edubuntu
- am tinut doua prezentari in judet in doua licee si salile au fost
pline, elevi care erau bine informati in legatura cu fenomenul, ar fi
bine daca ar fi indrumati sa si contribuie insa multe
comunitati/proiecte nu sunt foarte primitoare.

Daca licentele nu ar veni gata cumparate de la Minister, probabil in
BN s-ar fi economisit bani frumosi.

--
Alin Rus