[GSL] Fedora 11 release party

Varga Levente vlzoltan la gmail.com
Vin Iun 5 10:36:23 EEST 2009

Buna!

Am vorbit cu seful catedrei de Sisteme informatice de la noi din faculta
(UBB) dl. prof. Florian Boian si am reusit sa primesc sala 306 cu proiector
pentru data de 13 iunie ora 11 din campus (FSEGA). Daca puteti va rog sa ma
ajutati cu modificarea afisului (nu am veleitati de grafician) fiindca
trebuie sa ii arata domnului profesor si sa vedem cum putem tiparii cateva
ca sa pot se pun una la FSEGA la noi si una la avizier la UBB cladirea de pe
Kogalniceanu. Totodata este posibil ca sa participe si el la prezentare
fiind interesat de subiect. Deocamdata atat. Daca aveti intrebari sau
nelamuriri/completari da-ti un mail. Multumesc!

Spor!

Cu respect,
Varga Levente

--
Lege, lege, relege, ora, labora et invenies.