[GSL] Fedora 11 release party

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Vin Iun 5 12:24:12 EEST 2009

Pe 05.06.2009 10:55, Daniel Jucan a scris:
> Eu voi tine prezentarea fedora 11, dupa eveniment se merge intr-un
> local la o bere/suc,  fiecare ce doreste. Inca nu a aparut stirea
> oficiala ca nu aveam sala.

Salut,

Vă recomand să prezentați ce e nou conform notelor asupra ediției. Am
tradus eu la o vreme pentru Beta:
http://www.fedoraproject.ro/content/fedora-11-beta .

Conținutul actual este aici:
http://docs.fedoraproject.org/release-notes/f11/en-US/index.html

Cred că e punctual și asta interesează pe toată lumea.

Dacă ai un cititor de amprente să arăți că poți să te autentifici în gdm
cu el ar fi o chestie de atras atenția.
Presto cu siguranță e ceva interesant.
Modesetting - să arăți că pornirea se face în 20 de secunde, și pentru
că unele servicii ca bluetooth sunt pornite la cerere, nu în procesul de
boot.
Mingw - poți compila rapid un progrămel open source pentru windows, ceva
cunoscut dar mic să nu dureze mult.