[GSL] Invitatie la povestit...

Mihai Jalobeanu jalobeanu la gmail.com
Vin Iun 5 14:19:39 EEST 2009

Splendid. O informație deosebită, o notă de optimism.
Incerc sa dau de profesorul Candale, presupunând că dânsul și elevii
săi n-au aflat încă de "Informatica la Castel" și de concursul
ProInfo, dedicat în primul rând folosirii Linux și instrumente FOSS în
școală. Dacă mai știți de astfel de "oaze", sau exemple de bune
practici (ce urât sună), este important să le cunoaștem, să le facem
cunoscute și celorlați profesori și directori, inspectori,..

Mihai.

Pe 5 iunie 2009, 00:43, Rus-Rebreanu Alin-Florin<netblock la gmail.com> a scris:

--
Prof.Dr. Mihai Jalobeanu