[GSL] [software-liber] Oameni interesați de GSL (fost Re: Aplicații practice Free Software)

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Vin Iun 5 16:38:19 EEST 2009

Deci să înțeleg că până acum suntem 3 persoane (Alex, Lucian și eu),
gata să împingă mai departe GSL.

Nu voi sta să ghicesc de ce suntem doar atâția, însă mi-ar plăcea să
aflu că în scurt timp vor fi mai mulți cine își dorește să dea o mână de
ajutor. Așa că întrebarea mea este pe față: în afară de cele 2 proiecte
de promovare a software-ului liber (știrile bilunare și proiectul
încearcă, pentru că astea au fost luate drept primare), în ce alte
proiecte/domenii așteptați să se implice GSL?

* Rezolvarea situația cu aplicația lui Ioan Fericel
* FLOSSCamp 2009
* Participarea la „Inforamtică la castel”
* Găsit sponsorizări/sau persoane local și mers cu prezentările FLOSS
prin România. Deja am primit invitații în jud. Iași, orașele Vaslui,
Mediaș etc.
* Consolidat relațiile dintre LUG-uri. Ajutat cu suport, prezență și
mediatizare. Schimbat release party-uri, informații și prezentări între
LUG-uri.
* Continuarea procesului de adunat informații despre licențele și
situația software-ului în instituțiile din România
* Lansat un proiect web care descrie clar licențele FLOSS:
http://trac.softwareliber.ro/gsl/ticket/13 | licente.softwareliber.ro
* Lansat un proiect web cu cazuri de succes în folosirea software-ului
liber în România. Cu personaje reale și instituții reale(cu respect la
intimitatea acestora)
* Lansat un proiect care va avea drept rezultat o pagină cu documentația
de la A la Z despre Free Software și legislația cu privire la acesta în
România.

E cam tot ce mi-a trecut prin cap.
De asemenea mi-ar plăcea să se anunțe persoane gata să se
implice/participe la orice punct descris mai sus.

Totuși am văzut ~120 de persoane înscrise.
Eu în sunt cam liber vara și sunt gata să mă împlic în limita locației,
în orice proiect care credeți că e mai important și v-ar atrage la GSL.

Anunț o vară activă!

LucianO,