[GSL] [software-liber] Oameni interesați de GSL (fost Re: Aplicații practice Free Software)

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Vin Iun 5 16:50:00 EEST 2009

On 06/05/2009 04:38 PM, Stas SUSHKOV wrote:

> Nu voi sta să ghicesc de ce suntem doar atâția, însă mi-ar plăcea să
> aflu că în scurt timp vor fi mai mulți cine își dorește să dea o mână de
> ajutor. Așa că întrebarea mea este pe față: în afară de cele 2 proiecte
> de promovare a software-ului liber (știrile bilunare și proiectul
> încearcă, pentru că astea au fost luate drept primare), în ce alte
> proiecte/domenii așteptați să se implice GSL?
>
> * FLOSSCamp 2009

Aici ce e de facut? eu inca am de gind sa particip

> * Consolidat relațiile dintre LUG-uri. Ajutat cu suport, prezență și
> mediatizare. Schimbat release party-uri, informații și prezentări între
> LUG-uri.

Cred ca ma pot ocupa de relatia cu RLUG unde sint membru si care in
citeva zile (se asteapta un ultim termen la judecatorie) va deveni
entitate legala.