[GSL] [software-liber] Oameni interesați de GSL (fost Re: Aplicații practice Free Software)

Mihai Jalobeanu jalobeanu la gmail.com
Vin Iun 5 17:03:53 EEST 2009

O parte a temelor înșirate figureaza și în agenda seminarului nostru
(Linux și Mediile Virtuale de Instruire") și ma preocupă si personal
de mai multă vreme (legătura dintre LUG-uri, evidentierea centrelor de
succes în folosirea FOSS), dar și mobilizarea și instruirea
profesorilor, asigurarea unei documentații mai "curate", în spiritul
limbii române,...
N-am fost prea "vizibil" pe grup, nu voi putea participa nici de acum
înainte la întâlnirile organizate, dar cu "înțelepciunea bătrâneții"
sunt interesat să ajut.

Mihai Jalobeanu

Pe 5 iunie 2009, 16:50, Nicu Buculei<nicubunu la gmail.com> a scris: