[GSL] [software-liber] Oameni interesați de GSL (fost Re: Aplicații practice Free Software)

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Vin Iun 5 17:21:33 EEST 2009

On Fri, 2009-06-05 at 16:50 +0300, Nicu Buculei wrote:

> Aici ce e de facut? eu inca am de gind sa particip

Păi nu e definitivat încă nimic. Cineva trebuie să se ocupe și de asta.
Plus, vorbeam și de activitatea FLOSSCamp ca exemplu de urmărit.

> Cred ca ma pot ocupa de relatia cu RLUG unde sint membru si care in
> citeva zile (se asteapta un ultim termen la judecatorie) va deveni
> entitate legala.

Nu te bagi și la Fedora? :)
Apropo, probabil că mulți de pe listă (eu de ex.) nu suntem la curent cu
evenimentele din rlug. Ne poți aduce vești de acolo? Spre ce tind, dacă
au proiecte și dacă sunt interesați să participe la FLOSSCamp sau
evenimentele menționate deja.

> --
> nicu :: http://nicubunu.ro :: http://nicubunu.blogspot.com

() Campania Panglicii în ASCII