[GSL] [software-liber] Oameni interesați de GSL (fost Re: Aplicații practice Free Software)

Tudor Pop tudor.m.pop la gmail.com
Vin Iun 5 17:34:35 EEST 2009

2009/6/5 Stas SUSHKOV <stas la nerd.ro>

> Deci s─â ├«n╚Ťeleg c─â p├ón─â acum suntem 3 persoane (Alex, Lucian ╚Öi eu),
> gata să împingă mai departe GSL.
>

> * FLOSSCamp 2009

eu unul cred ca flosscamp poate fi tinut si in conditii foarte bune si la
colibita (Bistrita Nasaud )( e loc si de campare si mai stiu si eu o cabana
(cea in care mi-am facut cheful de nunta) care e perfecta pentru chestii de
genul asta (nici nu e prea scumpa)(adica are o sala jos cat sa incapa 50 de
insi lejer(cu mese si banci)(plus tacamuri, oale si alte cele,
frigidere,samd), iar sus are 5 dormitoare functionale(cu baie in fiecare
camera), inca vreo 5 terminate intre timp la mansarda(pot afla detalii)(plus
ca loc in curte este destul si de corturi, gratar,apa calda, ditai lacul
numa bun pentru pescuit)(inclusiv gigiteve pentru telenovelisti)(poate
gasesc si ceva chitaristi de ocazie plus bonus un bucatar cantaret de folk
('cumnatu')

> * Participarea la ÔÇ×Inforamtic─â la castelÔÇŁ
> * Găsit sponsorizări/sau persoane local și mers cu prezentările FLOSS
> prin Rom├ónia. Deja am primit invita╚Ťii ├«n jud. Ia╚Öi, ora╚Öele Vaslui,
> Mediaș etc.
> * Consolidat rela╚Ťiile dintre LUG-uri. Ajutat cu suport, prezen╚Ť─â ╚Öi
> mediatizare. Schimbat release party-uri, informa╚Ťii ╚Öi prezent─âri ├«ntre
> LUG-uri.

aici tocmai incerc sa incropesc ceva, si as avea nevoie de materiale de
prezentare(orice SL) discuri 'originale' cu distributii GNU/Linux (si daca
sunt destui doritori poate cer ajutor si cu prezenta)