[GSL] [software-liber] Oameni interesați de GSL (fost Re: Aplicații practice Free Software)

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Vin Iun 5 17:39:45 EEST 2009

On 06/05/2009 05:21 PM, Stas SUSHKOV wrote:

> Nu te bagi și la Fedora? :)

Pai aigi sintem destul de imbirligati (chiar daca vreo doi s-au
dezabonat dupa flame-ul de zilele trecute): livram stiri in planet, in
puls, sitem citiva pe lista...
Am incercat putin mai devreme sa conving pe cineva sa se implice in
stirile bilunare dar deocamdata nu am avut succes.

> Apropo, probabil că mulți de pe listă (eu de ex.) nu suntem la curent cu
> evenimentele din rlug. Ne poți aduce vești de acolo? Spre ce tind, dacă
> au proiecte și dacă sunt interesați să participe la FLOSSCamp sau
> evenimentele menționate deja.

Pe rlug in mod traditional nu se prea intimpla nimic in afara de lista
de mail dar dupa anuntul iminent despre intrarea in legalitate s-ar
putea sa fie niste schimbari.