[GSL] [software-liber] Oameni interesați de GSL (fost Re: Aplicații practice Free Software)

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Vin Iun 5 17:56:02 EEST 2009

On Fri, 2009-06-05 at 16:38 +0300, Stas SUSHKOV wrote:
> ... în ce alte
> proiecte/domenii așteptați să se implice GSL?
>
> * Rezolvarea situația cu aplicația lui Ioan Fericel
> * FLOSSCamp 2009
> * Participarea la „Inforamtică la castel”
> * Găsit sponsorizări/sau persoane local și mers cu prezentările FLOSS
> prin România. Deja am primit invitații în jud. Iași, orașele Vaslui,
> Mediaș etc.
> * Consolidat relațiile dintre LUG-uri. Ajutat cu suport, prezență și
> mediatizare. Schimbat release party-uri, informații și prezentări între
> LUG-uri.
> [...]

Am pus o pagină în wiki, pentru când aveți ceva idei și doriți să o
actualizați:
http://trac.softwareliber.ro/gsl/wiki/Proiecte

Proiectele vor fi aranjate după prioritate, astfel acum prioritare vor
fi FLOSSCamp, cele legate de LUG-uri și alte comunități și cele
menționate de prof. Jalobeanu (sunt și de durată mai scurtă și pot
implica mai multe persoane).

Pagina va fi urmărită periodic. Și anunțată de autorul modificărilor sau
de altcineva căruia i s-a părut interesant ceva.

Mergem după ideea Getting Things Done.

Spor.

--
() Campania Panglicii în ASCII