[GSL] [software-liber] Oameni interesați de GSL (fost Re: Aplicații practice Free Software)

Tudor Pop tudor.m.pop la gmail.com
Vin Iun 5 18:23:00 EEST 2009

2009/6/5 Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com>

> On 06/05/2009 05:34 PM, Tudor Pop wrote:
>
> Da-ne si niste informatii despre cum se ajunge acolo.

imi cer scuze ca imi continui aici 'dizertatia' dar nu pot edita in wiki
Pai treaba cu ajunsul acolo sta in felul urmator
Daca vii din sud sau din vest va trebui sa ajungi in Bistrita
De acolo sunt vreo 30 de kilometri (pe sosea) pana la lac
Cei din Moldova ajung in  Pasul Tihuta si vireaza stanga
Pe cei care ajung in Bistrita sunt doua variante de a-i duce sus
1. trenul pana in Bistrita Bargaului si de acolo perpedes (sunt vreo 8-10
Km)(sau rechinii care duc turisti sus, sunt destui si de astia)
2. microbuz (ma pot ocupa) care ne duce pana la poarta cabanei(confort dar
trebuie platit)
singurul necaz e cabana ( e destul de cautata)(se pot gasi si altele,
destule) asa ca hotararea ar trebui luata din timp sa pot vorbi cu omul
pentru 'programare'
daca vreti ma pot interesa de pret, starea actuala, si disponibilitate(am
mai stat si in alte cabane, dar acolo mi-a placut cel mai mult)