[GSL] [software-liber] Oameni interesați de GSL (fost Re: Aplicații practice Free Software)

Vin Iun 5 18:29:36 EEST 2009

2009/6/5 Tudor Pop <tudor.m.pop la gmail.com>:

> imi cer scuze ca imi continui aici 'dizertatia' dar nu pot edita in wiki
> Pai treaba cu ajunsul acolo sta in felul urmator
> Daca vii din sud sau din vest va trebui sa ajungi in Bistrita
> De acolo sunt vreo 30 de kilometri (pe sosea) pana la lac
> Cei din Moldova ajung in  Pasul Tihuta si vireaza stanga
> Pe cei care ajung in Bistrita sunt doua variante de a-i duce sus
> 1. trenul pana in Bistrita Bargaului si de acolo perpedes (sunt vreo 8-10
> Km)(sau rechinii care duc turisti sus, sunt destui si de astia)
> 2. microbuz (ma pot ocupa) care ne duce pana la poarta cabanei(confort dar
> [...]

Tudore imi permit sa te contrazic si sa iti spun ca o fi bine pentru
noi, dar sigur nu ii convenabil pentru cei care vin din Bucuresti.
Trebuie gasita o locatie prin mijlocul tarii mult mai bine accesebila
cu mijloacele de transport in comun.

Spor

--
Alin Rus