[GSL] [software-liber] Re: Aplicații practice Free Software

Vin Iun 5 18:44:57 EEST 2009

2009/6/5 Ioan Fericel <mirabit la gmail.com>:
> Salut Razvan. Incerc sa re-lamuresc inline.
>>

> Nu cred ca trebuie deblocat nimic. Trebuie doar un mic efort de rabdare
> si intelegere. Incercati si sa faceti conexiuni, dar si sa cititi tot ce
> am spus.
>>
> E nevoie desigur si de aceste contributii. In ce v-am cerut eu aici insa
> nu e nevoie de stiut programare si de scris cod, ci de un pic de
> atentie, de interes si incredere.

> Exact asta ai de facut, si-o sa vezi ca nu-i nevoie de niciun ajutor.
> Citeste. Daca ceva chiar nu merge, striga si-o sa primesti ajutor.

> [...]
Ai incercat sa iei legatura cu ROSEdu care vara asta tin a doua editie
a Rosedu summer of code.
Ai putea participa ca mentor pentru acest proiect daca te accepta si
se gaseste un student din poli sa isi faca practica de vara cu
aplicatia asta si sa ramana OSS. Cine stie, e mai util decat atatea
discutii sterile cu incearca tu.

Trebuie sa fim realisti si sa ne dam seama ca aproape nici un student
sanatos la cap nu e pasionat de aplicatii financiare si de buna voie
si de plictiseala in 1000 de ani nu o sa scrie asa ceva. Pur si
simplu! Cu o motivatie financiara, concurs sau practica de vara poate
reusim.

Spor

--
Alin Rus