[GSL] [software-liber] Oameni interesați de GSL (fost Re: Aplicații practice Free Software)

Tudor Pop tudor.m.pop la gmail.com
Vin Iun 5 19:10:43 EEST 2009

da-mi voie sa te contrazic eu :))
de ce ar fi nasoala locatia?
2 poate 3 ore de condus in plus?
daca e vorba de alte locatii 'mai in centru' sunt destule la care se ajuge
foarte greu
la noi inca e bine (si e si in 'cilivizatie')
nu stiu daca e un plus dar oamenii de la radio3net au venit de vreo 2 ori
acolo (cu Florian Pittis in frunte) si (cel putin asa ne-au zis) a fost bine
(si in ce priveste drumul)
acuma na
nu e pe valea prahovei ca sa faca bucurestenii 3 ore pana acolo
dar conditiile sunt bune
si 2-3 ore in plus de mers zic eu ca merita
oricum
propunerea e facuta
alegerea ramane la latitudinea participantilor
spor la cujetat