[GSL] [software-liber] Re: Aplicații practice Free Software

Ioan Fericel mirabit la gmail.com
Vin Iun 5 19:35:19 EEST 2009

Rus-Rebreanu Alin-Florin wrote:

> Ai incercat sa iei legatura cu ROSEdu care vara asta tin a doua editie
> a Rosedu summer of code.

Le-am propus asta in data de 7 februarie 2009:

> [...]
>
>   Pe de alta parte puteti initia proiecte mici in care sa aplicati
> concret aceste tehnologii (a caror importanta pe viitor trebuie sa o si
> vedeti!) si o ocazie buna ar fi chiar acea planificare de examene-sali.
> O idee importanta ce-ar trebui sa urmariti ar fi compatibilitatea
> formularelor facute cu XForms intre browser si office (OO). Deci,
> aplicatia eu as vedea-o facuta in web dar sa permita sa preia date si
> din fisiere odt create in OpenOffice pe baza unor templaturi, tot cu
> XForms .
>
>   Daca vi se pare potrivit si interesant, va stau la dispozitie cu ce

pe subiectul de aici

http://groups.google.com/group/software-liber/browse_thread/thread/709dd03a4efd63cf/800a99af54b301e4?lnk=gst&q=fericel#800a99af54b301e4

si n-a fost nicio reactie !

Poate acum or fi mai multi ochi si urechi pentru asaceva ! Astept
interes. Oricum, le vine randul de luat la intrebari celor dela ROSEdu
aflati pe lista !

> Ai putea participa ca mentor pentru acest proiect daca te accepta si
> se gaseste un student din poli sa isi faca practica de vara cu
> aplicatia asta si sa ramana OSS. Cine stie, e mai util decat atatea
> discutii sterile cu incearca tu.

Ar fi interesant si util nu doar pentru un singur student !
> Trebuie sa fim realisti si sa ne dam seama ca aproape nici un student
> sanatos la cap nu e pasionat de aplicatii financiare si de buna voie
> si de plictiseala in 1000 de ani nu o sa scrie asa ceva.
Aceste formulare in XForms pe care le propun eu nu sunt nicidecum
aplicatii financiare. Pasiunea pentru tehnologie ar trebui sa se vada.

> Pur si
> simplu! Cu o motivatie financiara, concurs sau practica de vara poate
> reusim.

Astept implicare.

> Spor

Am avea mare nevoie, dar vine tare incet !

Ioan