[GSL] Fedora 11 release party

Varga Levente vlzoltan la gmail.com
Vin Iun 5 19:37:56 EEST 2009

Buna!

Iata adresa care trebuie sa apara pe afis. *Campus Informatica, Cladirea
FSEGA, str. Teodor Mihali nr. 58-60, etajul 3, sala 306* Va rog foarte
frumos cand ati modificat afisul sa pune-ti undeva o copie unde poate fi
accesata public si sa imi trimiteti un link deoarece dl. prof. Boian m-a
rugat sa ii arata afisul cand e gata. Totodata va rog sa imi spuneti cum
trebuie sa procedez ca sa tiparesc vreo 3-4 bucati ca sa le pot pune prin
faculta si la FSEGA in cladire. Stas daca ai niste sugestii unde sa ma duc
sa tiparesc ca nu prea stiu asa firme unde se pot tipari afise. Multumesc!

Cu respect,
Varga Levente

2009/6/5 Daniel Jucan <danieljucan la gmail.com>

> Pana maine dimineata, va aparea afisul modificat plus data si locatia
> trecute pe el.
>
> --
> Daniel Jucan

Lege, lege, relege, ora, labora et invenies.