[GSL] Fedora 11 release party

Varga Levente vlzoltan la gmail.com
Vin Iun 5 19:46:29 EEST 2009

Am uitat sa mentionez. Vedeti ca s-ar putea sa vina la prezentare si ceva
profi de la Facultatea de Informatica care sunt interesati de Fedora,
printre ei numarandu-se si seful catedrei de sisteme informatice, care ne-a
dat sala.

Cu respect,
Varga Levente

--
Lege, lege, relege, ora, labora et invenies.