[GSL] [software-liber] Oameni interesați de GSL (fost Re: Aplicații practice Free Software)

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Vin Iun 5 21:32:29 EEST 2009

Pe 05.06.2009 19:10, Tudor Pop a scris:
> [...]
> ajuge foarte greu
> la noi inca e bine (si e si in 'cilivizatie')
> nu stiu daca e un plus dar oamenii de la radio3net au venit de vreo 2
> ori acolo (cu Florian Pittis in frunte) si (cel putin asa ne-au zis) a
> fost bine (si in ce priveste drumul)
> acuma na
> nu e pe valea prahovei ca sa faca bucurestenii 3 ore pana acolo
> dar conditiile sunt bune
> si 2-3 ore in plus de mers zic eu ca merita
> oricum
> propunerea e facuta
> alegerea ramane la latitudinea participantilor

Nu toți vin cu mașina.
Pentru editat în wiki poți folosi contul tău de gmail. Clic pe OpenId
Login din partea dreaptă a ecranului și apasă pe butonul de gmail din
pagina care se deschide.