[GSL] FW: TIC-Lobby: ONG

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Sâm Iun 6 13:36:15 EEST 2009

On Sat, 2009-06-06 at 12:49 +0300, Andrei Popescu wrote:
> Bună,
>
> Văd că pe tic-lobby începe să se miște ceva în direcția unei asociații
> pentru promovarea de software liber/standarde deschise.
>
> http://groups.google.com/group/tic-lobby/browse_frm/thread/ae9938e2ea4d3cb6
>
> Pentru a evita fragmentarea comunității cred că ar trebui să ne unim
> eforturile ACUM.

Salut,
și mulțumim pentru atenționare.

Unicul lucru de care au uitat în obiectivele lor este promovarea
Software-ului Liber. Domnii de acolo își doresc un consiliu, voturi,
ONG, însă scopul adevărat aduce mai mult a „crearea unei instituții
să-mi apere firma care folosește Free Software pentru că cu aia pot face
bani”.

Nu s-a pus problema:
* mediatizării Software-ului Liber
* încurajării software-ului liber în educație ca proces, nu unelte
* dedicarea resurselor și ambițiilor spre crearea, sau îmbunătățirii
evenimentelor FLOSS în România
* apărarea intereselor studențești în facultăți pentru folosirea
FLOSS-ului (DA, am materii la care mi se cere Windows la facultate!).
* crearea unui proiect național ce s-ar ocupa de dezvoltarea și
întreținerea unor unelte Free Software pentru orice domeniu din România

Și lista poate continua.

Cele scrise mai sus sunt doar o părere personală și nu reprezintă opinia
unei instituții sau a grupului.

Eu mai aștept în privința unirii forțelor cu colegii de pe TIC-lobby. Nu
mi se pare ok direcția expusă.

Spor.

> [...]
> facut-o mai sus.
> Va invit pe cei doritori sa va exprimati idei, comentarii, dorinta de a
> participa, si orice alt punct de vedere privind cele de mai sus.
>
> Organizati va rog comentariile prin tag-uri relevante inscrise la
> subiect: idei de tag in subiect : ONG - adeziune, ONG - obiective
> propuse ...
>
> Incercati pe cat posibil sa fiti constructivi : nu aduceti in discutie
> lucruri s-au intamplat deja. Nu ca n-ar fi bine sa invatam din trecut,
> dar efortul de a gasi cai de rezolvare pentru ceea ce poate fi facut e

() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/