[GSL] FW: TIC-Lobby: ONG

Lucian Oprea oprea.luci la gmail.com
Sâm Iun 6 14:39:58 EEST 2009

Salve,

Nu inteleg unde este problema. Poate imi scapa ceva.
Personal, nu am nimic impotriva faptului ca se infiinteaza asociatii care
indiferent sub ce forma sprijina softul open source. Este foarte bine sa fie
cat mai multe si cat mai active. Poate in acest fel suntem auziti ...

LucianO,

Oprea Lucian
Utilizeaza soft liber - http://softwareliber.ro
Utilizeaza distributia linux openSUSE - http://www.suseromania.ro