[GSL] FW: TIC-Lobby: ONG

Romania Inedit buteliearagaz la gmail.com
Sâm Iun 6 14:59:20 EEST 2009

Eu cred ca este bine ca sunt multe organizatii care sprijina softul
open surce , dar este nevoie si de unitate de actiune , pentru ca
ideile prezentate sa nu ramana doar la stadiul de vorbe !

În data de 06.06.2009, Cristi Măgherușan <majeru la gmail.com> a scris: