[GSL] FW: TIC-Lobby: ONG

Ioan Fericel mirabit la gmail.com
Sâm Iun 6 15:15:26 EEST 2009

Lucian Oprea wrote:
> Salve,
>
> Nu inteleg unde este problema. Poate imi scapa ceva.
> Personal, nu am nimic impotriva faptului ca se infiinteaza asociatii
> care indiferent sub ce forma sprijina softul open source. Este foarte
> bine sa fie cat mai multe si cat mai active. Poate in acest fel suntem
> auziti ...
>
> LucianO,
>

> 2009/6/6 Cristi Măgherușan <majeru la gmail.com <mailto:majeru la gmail.com>>
>
>     Salut,
>
>     Nu cred ca e bine sa mai dam nume de companii in astfel de anunturi.
> [...]

Nu Lucian, nu pot sa-ti dau dreptate.

Nu numarul conteaza, ci forta argumentelor. Si eventual numarul
membrilor. Ce impresie ar da o astfel de situatie in fata unei
institutii cu care vrei sa negociezi, nu una de dezorganizare, de
usa-cortului ? Discuti cu o piranda si vorbeste toata satra !

Si pentru un observator neutru impresia ramane de neseriozitate; isi
pune intrebarea, de ce trebuie sa fie atatia, prin ce se deosebesc, doar
prin culoarea adidasilor ?

Iar pentru tabara cealalta ar fi un mare castig; ba-l mituieste pe unu',
ba-l atata pe altul impotriva lui al treilea, ba incep sa apara de buna
voie disensiuni intre grupuri si asta imediat iese la suprafata si
discrediteaza. Daca e o singura organizatie, bineinteles pe un anume
profil, chiar daca mai apar pareri diferite (inevitabile) intre
persoane, disputele raman in interior.

Sper ca a ajuns pe lista mesajul meu trimis si la TIC-Lobby ! Va rog
sa-l comentati. Eu asa am simtit. Ar fi buna poate si o pozitie oficiala
din partea grupului, dar pana la urma deciziile sunt personale.

Toate cele bune,

Ioan