[GSL] FW: TIC-Lobby: ONG

Lucian Oprea oprea.luci la gmail.com
Sâm Iun 6 16:14:38 EEST 2009

E foarte bine ca nu esti de acord cu mine [?]. Am citit mesajul tau de pe
TIC-Lobby.
Nu cred ca ei stiau de existenta GSL. Din adeziuni am vazut ca multi
reprezinta firme. In afara de Jani si Lucian nu cunosc altii, momentan.

Am spus ca e bine ca apar mai multe asociatii/ONG-uri deoarece, eu personal,
nu cunosc nici una. Poate ar fi bine, ca cei care cunosc sa le enumere si
eventual niste link-uri pentru a vedea activitatea.

Momentan, GSL incearca sa aduca la aceeasi masa de discutii toate
comunitatile din Romania si sa promoveze proiectele la care acestea lucreaza
astfel incat, atunci cand este cazul, sa isi uneasca fortele. Acest lucru nu
se face peste noapte.

Pe de alta parte, asociatia care se doreste sa se faca pe TIC-Lobby este
formata din diferite persoane de la diferite firme si nu numai, care doar
vor promova open source si vor incerca sa prezinte fenomenul open
guvernantilor. Am inteles ca vor prelua ROSI.

Deci, cele doua grupari activeaza in principiu in acelasi domeniu - open
source - dar au scopuri diferite. Bineinteles, ca exista si scopuri comune:
promovare open source peste tot, introducerea open source in administratie,
etc.

De aceea, consider ca acum ar fi mai potrivita o legatura stransa intre cele
"organizatii" si nu contopirea lor, astfel incat noi sa ii ajutam acolo unde
nu pot ei si invers.

LucianO,