[GSL] FW: TIC-Lobby: ONG

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Sâm Iun 6 16:22:39 EEST 2009

On Sat, 2009-06-06 at 16:14 +0300, Lucian Oprea wrote:
> [...]
> le enumere si eventual niste link-uri pentru a vedea activitatea.
>
> Momentan, GSL incearca sa aduca la aceeasi masa de discutii toate
> comunitatile din Romania si sa promoveze proiectele la care acestea
> lucreaza astfel incat, atunci cand este cazul, sa isi uneasca fortele.
> Acest lucru nu se face peste noapte.
>
> Pe de alta parte, asociatia care se doreste sa se faca pe TIC-Lobby
> este formata din diferite persoane de la diferite firme si nu numai,
> care doar vor promova open source si vor incerca sa prezinte fenomenul

Lucian, nu am nimic înpotrivă la ce ai scris, însă pare-se că cei de pe
tic sunt cei care nu ne doresc. Și apoi, dacă mai citești încă o dată
discuțiile lor, o să observi că nici nu merge vorba de promovare. Ei
caută o metodă de a-și apăra firmele în fața statului la licitații.
Atât!

> Am inteles ca vor prelua ROSI.

Define: ROSI? Aceeași pasivitate, alți membri?

() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/