[GSL] FW: TIC-Lobby: ONG

Lucian Oprea oprea.luci la gmail.com
Sm Iun 6 16:44:47 EEST 2009

Tocmai am citit comentariile d-lui Ilasi la ceea ce a scris Fericel.
Se pare ca ei doresc sa mearga pe drumul lor. Foarte bine atata timp cat
fenomenul open source are de castigat.

Ar fi insa un mare dezavantaj daca cele 2 organizatii nu ar colabora, macar
la nivel informativ.

LucianO,

În data de 6 iunie 2009, 16:22, Stas SUSHKOV <stas la nerd.ro> a scris:

Oprea Lucian
Utilizeaza soft liber - http://softwareliber.ro
Utilizeaza distributia linux openSUSE - http://www.suseromania.ro