[GSL] FW: TIC-Lobby: ONG

Ioan Fericel mirabit la gmail.com
Sâm Iun 6 17:18:19 EEST 2009

Lucian Oprea wrote:
> E foarte bine ca nu esti de acord cu mine . Am citit mesajul tau de pe
> TIC-Lobby.
> Nu cred ca ei stiau de existenta GSL. Din adeziuni am vazut ca multi
> reprezinta firme. In afara de Jani si Lucian nu cunosc altii, momentan.
>
> Am spus ca e bine ca apar mai multe asociatii/ONG-uri deoarece, eu
> personal, nu cunosc nici una. Poate ar fi bine, ca cei care cunosc sa
> le enumere si eventual niste link-uri pentru a vedea activitatea.
>
> Momentan, GSL incearca sa aduca la aceeasi masa de discutii toate
> [...]

E un moment important, cum zice si Andrei. E bine ca a venit si trebuie
profitat de el. Eu unul asteptam de mult sa vad acest interes, care
poate sa poarte si un fes !

Raman in continuare adeptul delimitarii clare. Nu pot fi, sau nu e bine
sa fie, doi pe un loc. Si nu mi-as dori si pe acest domeniu o
"democratie cu fata umana", inca o tranzitie lunga din care unii sa
poata profita .

Nu fac procese de intentie, nici nu acuz, vreau doar sa fiu prevazator.
Trebuie asteptat sa se clarifice pozitiile si sa speram ca va fi pentru
toata lumea mai bine, si intrun timp cat mai scurt.

Eu v-as cere permisiunea sa postez de acum inainte acelasi mesaj pe
amandoua listele. Nu avem nimic de ascuns aici, dupa cum nici pe
cealalta sper sa nu fie ceva ascuns. Si daca vreti, sa faceti si voi la
fel, pe acest subiect. Domnul Ilasi recunoaste ca initiativa lui vine pe
locul doi, deci trebuie considerati ca fiind oaspeti si tratati cu
recunostinta. Trebuie negociate cu respect punctele divergente si apoi
se vor alege apele, cu rabdare.

Vad cat e ceasul si ca lumea e in weekend. E atat de frumos in natura,
atata armonie ! Asa poate fi si intre noi. Hai s-o cautam !

Sper ca Doru Ilasi sa citeasca acest mesaj si sa ma ierte ca nu pot sa-i
mai raspund azi, si maine.

Va doresc tuturor un weekend placut,

Ioan
Un atașament HTML a fost eliminat