[GSL] Invitatie la povestit...

Vlad Giurcanu vlad.giurcanu la yahoo.com
Sm Iun 6 00:05:20 EEST 2009

Sa povestim deci ...
Recunosc,sunt numai 3 ani de cand ma ocup de evanghelizare open source in educational.Am avut initiative in judetele VN ( lectoratele opensouce ale XWIKI la Infoeducatie 2008  ) VS ( un protocol cu ISJ prin care prezint solutii opensource in liceele din judet ) , IS ( doua lectorate la Moisil 2008-2009 pe teme opensource in educational ) , BC ( laborator dual Ubuntu la Colegiul Pegagogic ) . Am participat la eLiberactica 2009 . Cu Tibi Turbureanu ( Ceata ) am avut o colaborare de lectorate open source in tandem Targoviste-Barlad. Am participat la discutiile comisiei nationale pentru introducerea gcc in preuniversitar. Voi veni ca invitat la Arad ("Informatica la Castel") la sfarsitul lui august. Predau la cls IX,X,XI exclusiv pe solutii opensource. Sunt initiatorul unui memorandum acceptat la ISJ pt ca subiectele de examen atestat a compententelor profesionale sa nu faca vreo referire directa la o platforma proprietar-corporatista  pentru abordare.La
 cls XII intradevar ca solutie SGBD predau Oracle numai din motivul ca aceasta a fost singura solutie sa imi iau calificare pe un SGBD utilizabil free (corect,e proprietar si non-open) . Ca entuziast opensource,consider ca reprezint bine o miscare din jud VS cu influenta si in jud invecinate . Am un proiect nefinalizat cu dl Corlat ( coord al lotului national MD ) pt un lectorat open source la Colegiul Financiar-Bancar (Chisinau). Masina personala este inscriptionata (discret) Ubuntu ,Firefox etc
Sunt foarte constient cum suna toate acestea. Insa este teribil de frustrant sa constati ca desi ai initiativa nimeni nu stie acest lucru . Daramite sa aprecieze.

Vlad Giurcanu

o idee despre mine, ca persoana particulara aiciSustin  www.infoarena.ro Nu numai pentru ca Silviu Ganceanu si Cristi Strat mi-au fost elevi
--- On Fri, 6/5/09, Mihai Jalobeanu <jalobeanu la gmail.com wrot

From: Mihai Jalobeanu <jalobeanu la gmail.com>
Subject: Re: [GSL] Invitatie la povestit...
To: "Grupul pentru Software Liber" <gsl la liste.softwareliber.ro>
Date: Friday, June 5, 2009, 2:19 PM

Splendid. O informație deosebită, o notă de optimism.
Incerc sa dau de profesorul Candale, presupunând că dânsul și elevii
săi n-au aflat încă de "Informatica la Castel" și de concursul
ProInfo, dedicat în primul rând folosirii Linux și instrumente FOSS în
școală. Dacă mai știți de astfel de "oaze", sau exemple de bune
practici (ce urât sună), este important să le cunoaștem, să le facem
cunoscute și celorlați profesori și directori, inspectori,..

Mihai.

Pe 5 iunie 2009, 00:43, Rus-Rebreanu Alin-Florin<netblock la gmail.com> a scris:

--
Prof.Dr. Mihai Jalobeanu