[GSL] FW: TIC-Lobby: ONG

doruilasi doruilasi la gmail.com
Sâm Iun 6 19:56:43 EEST 2009

Sa traiti neaparat,

Pentru ca n-a ajuns originalul dvs. pe tic-lobby : imi permit sa pun
corespondenta noastra scurta aici, poate gasim o solutie :

Iata si un punct concret de care ne putem apuca de maine, raspunsul la
o intrebare pe care eu o pun de trei ani oricui m-a intalnit :
De ce naiba contabilii din tara asta in capul carora se spart toate
legile si plasele de (fostul) un leu cu acte nu au solutii open source
de raportare.

Vorbesc in foarte cunostinta de cauza : sotia mea e contabila si mi se
face greata de cate ori imi spune ca trebuie sa instalez noi versiuni
pentru numitele aplicatii.
Are sens sa va intreb de ce sunt mai multe ?

Am doi clienti care ruleaza ERP-ul nostru pe instalatii linux integral
in care a mai ramas cate o statie windows pe care sa se poata lista
declaratii (aplicatiile pornesc pe wine, dar nu pot tipari).

Intrebare retorica : E lipsit de logica sa pun intrebarea ce bani s-au
platit pentru aceste programe ? Este : lasati de o parte cine, cum,
cand, de ce a facut ceva - e bun facut si gata ; nu are sens sa
discutam asta decat daca noi (ROSI) avem un raspuns mai bun la acest
subiect gata pus la punct si functional.
Iar in 2010 reinnoirea licentelor Windows nu trebuie sa mai aibe loc.

Doru