[GSL] FW: TIC-Lobby: ONG

doruilasi doruilasi la gmail.com
Sâm Iun 6 21:21:05 EEST 2009

Salut Ioan,

> E un moment important, cum zice si Andrei. E bine ca a venit si trebuie
> profitat de el. Eu unul asteptam de mult sa vad acest interes, care
> poate sa poarte si un fes !
>
> Raman in continuare adeptul delimitarii clare. Nu pot fi, sau nu e bine
> sa fie, doi pe un loc. Si nu mi-as dori si pe acest domeniu o
> "democratie cu fata umana", inca o tranzitie lunga din care unii sa
> poata profita .

Nimeni nu vrea sa ia locul nimanui.
Dupa declaratia publica de initiere ROSI la speech-ul final al editiei
2007 Eliberatica (eu acolo am auzit-o), m-am uitat cu gura cascata cum
multa lume care numai ce iesise pe hol ii acuza deja pe Lucian si Romi
de niste lucruri foarte asemanatoare cu "dezbinarea" si "erijarea in
reprezentant... dupa ce noi am muncit atata..." pe care le discutati
voi aici. Alo lume ! V-a scapat subiectul pentru care ati venit
acolo ?

> Nu fac procese de intentie, nici nu acuz, vreau doar sa fiu prevazator.
> Trebuie asteptat sa se clarifice pozitiile si sa speram ca va fi pentru
> toata lumea mai bine, si intrun timp cat mai scurt.

Scrie "unu" cod de 10 ani. "doi" si "trei" discuta cu el, formeaza o
comunitate. Apare "patru" pe acolo, scrie si el cod, doar vre-o 3 ani
(tot cod, sa nu uitam asta). Mai apar in discutie "cinci" ....pana
la.... "zece" care se uita la codul lui "patru", discuta, formeaza si
ei o comunitate.
Ce trebuie sa faca "unu" in acesta situatie ?
Nu va dau nici alternativele nici raspunsul, va prindeti voi ca
sunteti baieti destepti ...

> Eu v-as cere permisiunea sa postez de acum inainte acelasi mesaj pe
> amandoua listele. Nu avem nimic de ascuns aici, dupa cum nici pe
> cealalta sper sa nu fie ceva ascuns. Si daca vreti, sa faceti si voi la
> fel, pe acest subiect. Domnul Ilasi recunoaste ca initiativa lui vine pe
> locul doi, deci trebuie considerati ca fiind oaspeti si tratati cu
> recunostinta. Trebuie negociate cu respect punctele divergente si apoi
> se vor alege apele, cu rabdare.

Nu, initiativa mea nu vine pe nici un loc. Pentru ca nu alergam : vezi
mai devreme treaba cu "unu" si "patru" : doar ii cheama altfel.
Voi aveti deja o comunitate construita si sa fiu al naibii daca
inteleg de ce ati vrea s-o inlocuiti / inglobati in alta / inglobati
alta in ea / etc.

Va pun cateva intrebari la care, va rog sa cautati impreuna raspunsul
corect :
Credeti ca de maine cei de la ROSI (inglobati in GSL / care au
inglobat GSL) vor muta toate directiile lor de actiune exclusiv asupra
comunitatii GSL (in care ei nu sunt cunoscuti / recunoscuri / etc ?).
Credeti ca ve-ti mai fi o comunitate dupa asta ?

Sunteti o comunitate pentru ca sunteti apropiati unul de altul ?
Pentru ca activati impreuna ?

GSL este un monolit national de uniune de opinie ? Daca nu, care e
explicatia ? Ce s-ar intampla daca ar fi ?

Care e cel mai tare Linux ?

Dati va rog raspunsuri la aceste intrebri si le discutam luni.

> Vad cat e ceasul si ca lumea e in weekend. E atat de frumos in natura,
> atata armonie ! Asa poate fi si intre noi. Hai s-o cautam !
>
> Sper ca Doru Ilasi sa citeasca acest mesaj si sa ma ierte ca nu pot sa-i
> mai raspund azi, si maine.

Nu e nimic de iertat, va invidiez un pic ca aveti vreme de asta.

Weekend placut,
Doru