[GSL] Aplicații practice Free Software

doruilasi doruilasi la gmail.com
Sâm Iun 6 21:25:20 EEST 2009

Salut Razvan,

Nu e nevoie sa faci reverse : ceea ce fac aceste programe e specificat
in cateva legi pe care nu le gasiti greu.
Pentru ca zilele astea sunt cam grele pentru mine (adica mi-e ca o sa
uit sau nu o sam vreme sa urmaresc discutia), fii tu bun si da-mi un
semn daca ati tras concluzia ca sunteti interesati de rezolvarea
problemei.

Multumesc,
Doru