[GSL] Aplicații practice Free Software

doruilasi doruilasi la gmail.com
Sâm Iun 6 21:37:35 EEST 2009

Salut Jani,
Nu incalcati nici o lege : pentru ca nu exista si nu poate exista o
lege care sa te oblige sa folosesti un anume program ca sa produci
pana la urma o foaie de hartie si un fisier pe discheta).

Cerinte (foarte pe scurt) :
1. Sa mearga pe toate OS-urile : nu va repeziti ca ursii acum sa va
ganditi ca trebuie sa faceti un singur cod unic care sa dea si lapte :
puteti face si mai multi clienti, nu asta este cea mai mare durere.
2. Sa va asigurati ca aveti feedbackul necesar sa intretineti si
livrati noi versiuni
3. Baza de date : tineti minte ? : Performanță, Uzabilitate,
Disponibilitate, Continuitate, Fiabilitate ... etc. Server-ul e cheia
succesului.
4. Structura trebuie gandita sa poata consolida datele la nivel
national.
5. Daca nu tineti cont ca azi trebuie listata o declaratie care avea
alt format acum 3 luni ati pierdut jocul.

... si mai sunt.
Scuze, nu considerati ca ma bag ca musca in lapte, nu prea am vreme de
politeturi : ar fi pacat de munca sa va apucati si sa modificati major
mai incolo.
De rest, zi-mi cum ajungem sa vorbim la un telefon si nu o sa-ti para
rau.

Multumesc,
Doru