[GSL] FW: TIC-Lobby: ONG

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Sâm Iun 6 22:38:42 EEST 2009

On Sat, 2009-06-06 at 09:51 -0700, doruilasi wrote:
> Salut Stas,

Seara,

> Am aflat de la Marius Popa dupa Eliberatica, apoi de la Alina de
> software-liber. Multumesc Andrei pentru ochiul atent.
> Sunt si eu (un) om, nu le pot face pe toate intr-o zi.
> Ma bucur insa ca ceea ce am facut a atras atentia.

Din păcate nu a și impresionat.

> [...]
> Nu stiu daca toti vor un consiliu si n-am nici o garantie ca va fi
> unul : o fi propunerea mea dar nu pot sa ma inham singur la o astfel
> de treaba. Prin urmare trebuie ca toata lumea care subscrie sa-si dea
> cu parerea : majoritatea va decide ce si cum. Desigur, exista si
> libertatea de a alege majoritatea si nu exista vre-o obligatie sa
> existe doar una. S-ar putea sa iasa mai multe. sta nu inseamna ca
> putem participa doar la una.
>
> Ma indoiesc (nu exclud) sa existe vre-un gainar in stare de asta : sa
> incaseze bani pentru free software. Eu inca n-am intalnit.

Eh. Să zicem că vă dau crezare.

> Of mai Stas, mai era cazul sa scriem asta ? Chiar asa ?

Îmi cer scuze dacă am obijduit pe cineva, însă nu asta a fost intenția.

> Crezi ca s-ar putea realiza asta altfel decat institutional ? Solicita
> te rog o audienta la primul ministru ca e de la voi.
> Spune-i cu toata taria si bunavointa ca tu si baietii de la GSL v-ati
> gandit la altceva : ia sa te vad, ce crezi ca va raspunde ?

Din păcate pe mine nu m-ar băga în seamă nici portarul, pentru că nu-s
acasă. Și pe urmă, GSL e compus la ora actuală din 2 membri constanți,
Alex care e în Timișoara și eu. S-a pronunțat mai serios Lucian Oprea să
se implice, în rest Jani și Adi au renunțat să tot vorbească și s-au
retras în speranța că lucrurile tind să se schimbe. Eu și Alex am rămas
să avem grijă de vechile proiecte și să găsim sprijin în comunitate
pentru noile proiecte:
http://trac.softwareliber.ro/gsl/wiki/Proiecte/Propuneri

> Buna idee. Cand incepem ? etc...? As mai putea pune vre-o zece
> intrebari la care n-ai raspuns. Si daca nu recunosti, simti asa in
> sfletul tau ca am un sambure de dreptate, nu ?

Doru, dacă îmi permiteți, vă aduc aminte că nu sunt și nu cred că voi
reprezenta interesele unui grup întreg de persoane. De aceea vă rog să
adresați întrebările comunității dacă căutați un răspuns de la ea.
Ce ține de mine, sunt implicat în destule proiecte cu tangență directă
sau indirectă la Free Software (normal în limita cunoștințelor pe care
le am, din păcate nu știu contabilitate sau alte lucruri necesare
instituțiilor publice pentru a funcționa).

> Orice lista poate continua. Scopul nu e sa producem liste. Toata lumea
> stie sa faca liste.

Până acum, sub umbrela GSL, s-au mișcat ceva lucruri, deși microscopice
dacă ar să luăm în considerare numărul de persoane ce ar fi putut
contribui.

> Ai rabdare sa discutam si sa ne lamurim inainte sa dai un verdict.
> Poate nici mie nu mi se pare ok aia in care vreti voi sa mergeti (nu e
> asa : e doar un exemplu de atitudine): dar nu-mi iau lopatica si plec
> la nisip fara sa incerc sa lamuresc.
>
> vezi mai jos, poate lamurim.

Cum am mai scris, sunt și eu interesat de acest subiect (nu ONG, ci
obținerea un suport mai bun pentru Free Software în România).

> Doru

Admir faptul că nu ați ignorat lista GSL, și sper să reușiți cu ce vă
propuneți. La fel, sincer sper să dau greș analizându-vă atât de crud.

Un weekend plăcut.

P.S.: Vedeți că și de la mine este un mesaj pe listă care așteaptă
aprobarea. Cel discutat curent.

() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/