[GSL] FW: TIC-Lobby: ONG

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Sâm Iun 6 22:59:46 EEST 2009

On Sat, 2009-06-06 at 11:21 -0700, doruilasi wrote:
> [...]
> Credeti ca de maine cei de la ROSI (inglobati in GSL / care au
> inglobat GSL) vor muta toate directiile lor de actiune exclusiv asupra
> comunitatii GSL (in care ei nu sunt cunoscuti / recunoscuri / etc ?).
> Credeti ca ve-ti mai fi o comunitate dupa asta ?
>
> Sunteti o comunitate pentru ca sunteti apropiati unul de altul ?
> Pentru ca activati impreuna ?
>
> GSL este un monolit national de uniune de opinie ? Daca nu, care e
> explicatia ? Ce s-ar intampla daca ar fi ?
>
> Care e cel mai tare Linux ?
>
> Dati va rog raspunsuri la aceste intrebri si le discutam luni.

Doru, de ce încerci să te aperi/să ne ataci?
GSL nu e nimic la ora actuală, decât ceea ce scrie pe pagina oficială.
Suntem o adunătură de oameni care facem ceea ce scrie acolo și ne place
acest lucru. În acelaș timp, cam ce facem până acum se înscrie cel mai
bine în promovare Free Software (țel-ul nostru).
De ce credeți că, încă o organizație îmi poate schimba opinia dacă vreau
să dau un release party cu o prezentare și să strâng o juma de sută de
oameni să povestesc despre FLOSS?

Apropo, în 9 e release party Fedora, Nicu, Adrian și Tibi (poate și Alex
Eftimie cu Răzvan din RosEdu) vor fi prezenți, și ei fac parte din GSL
(Nicu s-a oferit corepondent Fedora și RLUG, care și ei încearcă să
devină ONG). Puteți profita de acel eveniment și povesti și cu ei, Nicu
și Alex cunosc destul de bine atât membrii cât și grupul și părerea lor
merită să fie băgată în seamă.

Plus, că vine vorba de comunități, de care sincer ROSI duce lipsă, de ce
nu încercați să povestiți cu colegii din RosEdu. Din câte știu și ei au
nevoie de suport (mai ales cu faza edu la live, care e chiar recentă). De
la RosEdu avem de învățat cu toții în ce privește activitatea FLOSS pe
plan educațional.

O seară plăcută.

> Nu e nimic de iertat, va invidiez un pic ca aveti vreme de asta.
>
> Weekend placut,
> Doru

() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/