[GSL] FW: TIC-Lobby: ONG

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Dum Iun 7 12:54:25 EEST 2009

On Sun, 2009-06-07 at 12:17 +0300, Rus-Rebreanu Alin-Florin wrote:

> Doar acum ti-am vazut mesajul, nu mai am rabdare sa le citesc pe
> toate, si pot sa zic ca nu imi place cum pui problema.
> Eu unul salut initiativa de pe tic-lobby, la cat mai multe. E evident
> ca miscarea open source nu o sa miste de nici un fel la noi in tara
> fara interese financiare.
> E foarte bine ca oameni cu firme (cu bani) sunt interesati sa
> investeasca in asa ceva, ma face sa sper ca in viitor o sa pot fi
> angajat sau angajator intr-un astfel de mediu.

Cu unica precizare, eu nu am observat să se discute de promovare acolo.
Ai dreptate, de bani, interese și firme DA, însă nu și altceva.

Și mie mi-ar plăcea să existe o mișcare FLOSS mai de sus, însă una
adevărată.

Vezi că s-a implicat și M. Sârbu pe TIC la acest mesaj. Din ce zice el
pare a fi mană cerească, însă alea sunt cuvintele lui Sârbu, nu și a
celorlalți.