[GSL] FW: TIC-Lobby: ONG

Dum Iun 7 13:05:28 EEST 2009

2009/6/7 Stas SUSHKOV <stas la nerd.ro>:

> Cu unica precizare, eu nu am observat să se discute de promovare acolo.
> Ai dreptate, de bani, interese și firme DA, însă nu și altceva.
>
> Și mie mi-ar plăcea să existe o mișcare FLOSS mai de sus, însă una
> adevărată.
>
> Vezi că s-a implicat și M. Sârbu pe TIC la acest mesaj. Din ce zice el
> pare a fi mană cerească, însă alea sunt cuvintele lui Sârbu, nu și a
> celorlalți.

> --
> () Campania Panglicii în ASCII
> /\ http://stas.nerd.ro/ascii/

Nu am de gand sa mut discutia de aici si nici sa discut in paralel.
Fiecare isi apara interesele cum poate, si e clar ca nu o fac
dezinteresat, si nici nu trebuie. Faptul ca eu, tu sau altii de aici
nu se implica in discutia lor, nu o face sa fie mai putin importanta.

Cine stie poate ca o sa aiba mai multe reusite o organizatie manata de
interese decat una pe ideologii. Pare sa prinda la noi in tara.

Nu cred ca un ong o sa faca oamenii mai activi sau mai putin activi in
cadrul unor comunitati, la fel cum nici eLiberatica (pentru studenti
de anul asta) nu a avut un impact printre studenti, parerea mea.

Spor
--
Alin Rus