[GSL] [cjlug] Re: Fedora 11 release party

Varga Levente vlzoltan la gmail.com
Dum Iun 7 13:27:51 EEST 2009

Ok. Atunci dupa cum s-a anuntat eu voi tine prezentarea despre Linux. La ca
si Cristi sunt si eu deschis la sugestii, daca doriti sa ating (cel putin)
sau sa vorbesc despre un subiect anume in cadrul prezentarii nu ezitati sa
imi trimiteti mail.

--
Lege, lege, relege, ora, labora et invenies.