[GSL] Istorii de succes.

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Dum Iun 7 14:12:09 EEST 2009

Pe 07.06.2009 00:02, Stas SUSHKOV a scris:

> Eu zic să punem un proiect la adresa gen:
> istorii.softwareliber.ro

Stas, prea multe proiecte.

Legat de proiectul puls.softwareliber.ro, mai bine gândește-te la o
soluție prin care oamenii pot trimite știri ca și editorul de la
incearca.softwareliber.ro . Oamenii le scriu și noi le aprobăm.

Ca să nu scriem istorii, ce au scris oamenii noi aici le putem
împrospăta spunând că X este alături de GSL și apoi să continuăm X a
făcut aia și aia. Mă pot ocupa eu de pus textele astea într-un format
frumos dacă faci un editor ca la incearca.softwareliber.ro care sa poata
adauga stiri pe softwareliber.ro (moderate).

Așa n-ar mai trebui să facem zeci de conturi pe wordpress-ul de pe
softwareliber.ro .