[GSL] Invitatie la povestit...

Lucian Oprea oprea.luci la gmail.com
Dum Iun 7 17:48:12 EEST 2009

Felicitari!
Toate aceste actiuni sunt realizate sub umbrela "infoarena".
Te rog, sa anunti evenimentele open source in wiki aici
http://trac.softwareliber.ro/gsl/wiki/StiriBilunare pentru a fi incluse in
stirile bilunare. Multumesc!

Ai fotografii sau poti sa ne dai link-uri de la evenimentele enumerate mai
jos?

LucianO,

Oprea Lucian
Utilizeaza soft liber - http://softwareliber.ro