[GSL] Invitatie la povestit...

Mihai Jalobeanu jalobeanu la gmail.com
Dum Iun 7 20:19:46 EEST 2009

Dela prof. Candale înca n-am recepționat nici un răspuns, dar mă bucur
mult că poveștile și mărturisirile încep să scoată la iveală realizări
de care nu numai eu nu aflasem.
Vă rog, atât pe dumneata Cristi Măgherușan, cât și pe d-l profesor
Vlad Giurcanu, să vă înscrieți pe situl "Informatica la Castel", cu
prezentarea acestor proiecte - realizări.
Si vă invit cu toată căldura, împreună cu elevii și studenții pe
care-i coordonați (desigur, în limita locurilor disponibile :-)
Conform scriptelor mele, primele cursuri de Linux din țară s-au tinut
la Universitatea Tehnică din Cluj. Dar asta-i istoria. Situația de azi
contează cu adevărat.
La Focșani n-am fost cam demult, iar Emil Onea a omis să mă
înștiințeze despre "lupii tineri" :-)
Evident, știam că nu suntem singuri pe lume. Am văzut că pe situl
http://moodle.utcluj.ro  anunțurile sunt semnate Cristi Magherușan,
Formal, Moodle apare instalat cam pe  150 de servere din domeniul .ro
, chiar și pentru meditații :-)  Din păcate traducerea documentației a
cam rămas în stadiul de acum 4-5 ani (dacă nu mă înșel).

Mihai

Pe 6 iunie 2009, 12:36, Cristi Măgherușan<majeru la gmail.com> a scris:

Prof.Dr. Mihai Jalobeanu