[GSL] TIC-Lobby: ONG

rs rs rospell2009 la gmail.com
Dum Iun 7 23:51:57 EEST 2009

Salut Doru,

Bun venit aici pe listă. Există, din punctul meu de vedere, câteva
probleme cu propunerea. La prima vedere sunt probleme superficiale de
imagine ușor de corectat, însă sincer să fiu mi-e groază să încep să
sap!

Tic-lobby este una din listele unde nu poți să mergi să spui că
OpenOffice.org este o soluție software acceptabilă pentru că-ți sar în
cap o serie de fanboys Microsoft. Agresivitatea și promptitudinea cu
care te pun la punct mă fac să cred că sunt angajați de firma
respectivă să formeze opinia publică pe listă. eLiberatica a fost și
ea sponsorizată de Microsoft. Acum faceți asociație, no kidding!

Câteva cuvinte despre noi. GSL este un grup umbrelă unde o serie de
persoane implicate în alte proiecte se strâng și discută despre
promovare. În general cam știm ce proiecte rulează fiecare dintre noi,
și pot spune că toate bat în aceeași direcție, ăsta-i și motivul
pentru care ne putem aduna aici. Sunt în general proiecte de
localizare, traduceri, dicționare, documentație, destul de mult
suport, proiecte de asamblat și distribuit software localizat, etc.
Văd că nimeni pe tic-lobby nu scrie cu diacritice, pronosticul meu
este că n-aveți idee despre ce vorbesc! Voi folosiți proiectele în
care suntem noi implicați? Ați auzit de ele? Chiar credeți că merită
promovate de organizația voastră?

Cu respect,

Lucian
—