[GSL] TIC-Lobby: ONG

rs rospell2009 la gmail.com
Lun Iun 8 05:49:34 EEST 2009

Da, până la urmă Cristi o zice mai bine:

"[...] dacă pentru o idee
simplă și necostisitoare gen scrierea cu diacritice, măcar pentru cei
care au chef de asta (că acolo ideea vehementă era să NU mai scrie
nimeni așa, ca lucrurile să poată funcționa pentru restul), este greu
să mai am/ai încredere că cei de acolo sunt capabili să susțină o idee
(în sens de ideologie) dezinteresată."

Adică noi ne chinuim să împingem înainte o ideea atât de ezoterică
precum cea de software liber, iar cei de acolo nu se descurcă cu
chestii elementare de limbă predate în școala primară. Din păcate 90%
din ce facem noi se învârte în jurul ideii de diacritice: traduceri,
documentație, you name it. Cred că trebuie să mai așteptăm, mai apar
alte păreri, mai apar alte ONG-uri...

Lucian