[GSL] TIC-Lobby: Re: Declaratie de intentie - viitorul NGO

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Iun 8 14:04:44 EEST 2009

Pe 08.06.2009 13:18, Ioan Fericel a scris:

> Sunt bucuros de cunostinta, Doru. Si oarecum trist ca nu s-a intamplat
> mai devreme ! Repet, caut "tovarasi" cu astfel de idei de mai bine de
> 10 ani.
>
> As avea multe de spus, incerc sa prind esenta si urgentele.
>
> Am fost primul care nu a semnat in alb adeziunea la aceasta miscare,
> in mod sigur tocmai pentru ca imi pasa de urmari, de reusita ei. Si
> cred ca-i mai important decat sa oficializam o asociatie (cumetrie!)
> intr-o saptamana, sa "masuram" bine timp de o luna ! Si decat sa
> inaintam orbeste spre fagurele cu miere, sa inlaturam cu rabdare toate
> [...]

Se poate să nu purtăm subiectul ăsta pe două liste ?
Cine este interesat, se poate abona pe tic-lobby.
Mie ăsta nu-mi pare un subiect pentru grupul nostru.
Știam de tic-lobby înainte de a mă alătura GSL, mă duceam acolo dacă mă
simțeam mai bine acolo.