[GSL] [software-liber] Re: cerere ministerul edu

Mie Iun 10 13:34:34 EEST 2009

2009/5/27 Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com>:
> Tibi Turbureanu:
>
> Ar fi super. Ca sa eviti un raspuns negativ zic sa pui cat mai putin
> in cerere dar clar.

Săptămâna trecută am încercat să completez de mână pe modelul de
cerere al lor, tipărit. Doar că nu se vedea nimic.

Așa că am scris într-un document separat și vreau să vă cer părerea
(puteți actualiza documentul sau îl putem pune chiar pe wiki).

> Nu intreba de buget ca am inteles ca ala e secret si nu au dat nici la
> ziaristi cand s-a cerut.

Ciudat. Parcă am auzit la știri bugetul este de atât, etc. Și noi
suntem contribuabilii la buget, nu? :-)

> [...]
> ce are sens sa pun in cerere.
> In acel moment probabil as fi putut deja sa primesc acele chestii
> forwardate dar e bine sa fie oficial.
>
> Pt minister as zice, numarul de laboratoare SEI pe judete si ani,
> specificand nr de calculatoare si
> licentele de pe statii de lucru si servere cat mai specific. (Ce
> versiune de Windows sau Linux,
> ce verisuni de MS Office, ce versiuni de programe educationale)
>
> daca resping va trebui reformulata cererea, eventual depuse mai multe
> paralel de diversi membri din Bucuresti -

De acord.

> acum ca am vazut din stirile de la Eliberatica  ca totusi e cea mai
> numeroasa si activa comunitate din tara nu aveti nici o scuza ;)

Te referi la ROSEdu?

Tibi
Un ataşament non-text a fost şters...
Nume: edu_ro_544.odt
Tip: application/vnd.oasis.opendocument.text
Mărime: 37050 octeţi
Desc: indisponibil(ă)