[GSL] [software-liber] Re: cerere ministerul edu

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mie Iun 10 13:51:34 EEST 2009

On 06/10/2009 01:34 PM, Tibi Turbureanu wrote:

> Așa că am scris într-un document separat și vreau să vă cer părerea
> (puteți actualiza documentul sau îl putem pune chiar pe wiki).

Eu zic sa spui ca esti student la Universitatea Politehnica Bucuresti,
nu la UPB, ca nu toata lumea stie prescurtarea.

Ma gindesc daca e o strategie buna se ceri atit de multe informatii, ar
trebui sa munceasca cineva luni de zile ca sa iti furnizeze un raspuns
complet si atunci s-ar putea sa creasca probabilitatea ca va fi respinsa
cererea cu totul pe cine stie ce motiv.