[GSL] Fedora 11 - Torrent

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Vin Iun 12 08:54:24 EEST 2009

On 06/12/2009 12:26 AM, Cristian Secară wrote:

> Mă refeream la suport pe aluminiu ... nu mă freacă azi, măcar să fie
> disponibil peste o vreme.
>
> „Cererea” înseamnă vreo trei. Dar repet, nu este nicio urgență.

Fedora NU este o afacere, nu vinde nimic, nici macar CD-uri. Este
posibil ca parti terte sa vinda discuri produse in fabrica, dar eu nu
stiu pe nimeni care sa faca asta in Romania (stiu doar de  oameni care
distribuie discuri inregistrate de ei insisi).

O alta posibilitate este ca unul dintre ambasadorii nostrii (Adrian,
Alex, Ionut etc.) sa organizeze un eveniment pe plan local, pentru care
sa ceara discuri, pe care apoi sa le distribuie gratis. Dar ar fi
trebuit sa ceara cu ceva timp inainte...