[GSL] Fedora 11 - Torrent

Vin Iun 12 09:26:00 EEST 2009

2009/6/12 Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com>:

> Fedora NU este o afacere, nu vinde nimic, nici macar CD-uri. Este
> posibil ca parti terte sa vinda discuri produse in fabrica, dar eu nu
> stiu pe nimeni care sa faca asta in Romania (stiu doar de  oameni care
> distribuie discuri inregistrate de ei insisi).

Organizația din spatele Fedora (RedHat?) are o politică de imagine
care împiedică distribuția contra cost a discurilor arse de părți
terțe cu Fedora? Chiar și cu un acord comercial în prealabil?

Sau sunt restricții de altă natură?

Observ că Ubuntu pune la dispoziție un formular[1] simplu de
înscrierere ca distribuitor oficial. Programul respectiv îți permite
să vinzi[2] discuri cu Ubuntu.

Știu că există magazine care vând discuri cu distribuții GNU/Linux. Un
exemplu este CheapBytes[3] care văd că vinde și Fedora[4], la un preț
mediu de 9 USD (6 discuri).

Tibi

[1] http://www.ubuntu.com/contact/CDDistributor
[2] http://www.ubuntu.com/GetUbuntu/purchase